New Specialized Tarmac SL7 comp - Shimano 105 DI2 je navržen tak, aby šel rychle, není nikdo, pokud. Představuje mnohem více než jen aerodynamické schopnosti. Díky světelnému rámu jezdce-prvního inženýrského ™ poskytuje nejlepší možné řidičské charakteristiky bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový asfalt, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, COM nebo nejvyšší úrovně
Detailní popis produktu
New Specialized Tarmac SL7 comp - Shimano 105 DI2 je navržen tak, aby šel rychle, není nikdo, pokud. Představuje mnohem více než jen aerodynamické schopnosti. Díky světelnému rámu jezdce-prvního inženýrského ™ poskytuje nejlepší možné řidičské charakteristiky bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový asfalt, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, COM nebo nejvyšší úrovně. Jedno kolo, které vládne všem
-
Zatímco aerodynamika byla prvořadá ve vývoji asfaltu a ve vývoji všech našich závodních kol, druhý pilot na této optimální závodní jízdě byl váha. Dříve „aerobicycles“ vždy dělaly kompromisy v oddělení hmotnosti - čím více snížili jste odpor, tím větší váha přinesla na váze. V novém asfaltu bylo naší filozofií stavebnictví udržet ji na nebo pod hranicí hmotnosti UCI bez obětí aerodynamiky. A s pomocí knihovny tvaru Freefoil, nástroje, jako je izotopová analýza FEA a některé inženýrské magie od nejlepších inženýrů v tomto odvětví, jsme dodali fakt 9r rám, který váží pouze 1010 gramů, aniž by se vzdal gramu, tuhosti nebo kvality jízdy
-
V pokračování našeho úsilí o vývoj dokonalého závodního kola jsme použili naše filozofii Engineered ™ pro jezdce, abychom zajistili, že nový asfalt je nejvíce vyváženou a nejlépe kontrolovanější asfalt bez asfaltu. S armádou nejlepších testovacích jezdců na světě z našich tří týmů World Tour - provedli jsme změny v asfaltu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Vyrovnávali jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez vzdání se legendárního zacházení a obratnosti asfaltu
- Nový asfalt, založený na Vengeových znalostech, používá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, který lze snadno žít. Vylepšili jsme směr pro jakoukoli konfiguraci - posun, tradiční kroky, kulaté řídítky atd. - To vše při zachování svých aerodynamických vlastností. Díky stejným funkcím se nový asfalt snadno pracuje a snadno cestuje. Jsou obě strany být výhodné
- Frame: FACT ASWACE SL7 9R CARBOR, jezdec First Engineered ™, Winnel Inženýrství, čisté směrování, závitové BB, 12x142mm přes nápravu, plochý disk
- vidlice: fakt uhlík, 12x100 mm přes nápravu, plochý disk
- Přední brzda: Shimano 105, hydraulický disk 160 mm rotor
- Zadní brzda: Shimano 105, hydraulický disk 140 mm rotor
- Posun páky: Shimano 105 DI2 R7170, 12-semena
- Smootter: Shimano 105 DI2, Braz-on
- Příklad: Shimano 105 DI2
- Cartridge: Shimano 105, 12-semen, 11-34T
- Řetězec: Shimano SLX M7100, 12-rychlost s rychlým odkazem
- Cranks: Shimano 105, 12-semen
- Converter: 52/36T
- Centrální složení: Shimano Thread BSA BB
- Front Cloak: Turbo Pro, 700x26
- Přední kolo: DT R470 Disc
- Back Cloak: Turbo Pro, 700x26
- Zadní kolo: DT R470 Disc
- Soul: Standard Stop Valve Standard, 48mm ventily
- STEM: Integrovaný kmen asfalt, 6-stupňový
- Řídny: Specializovaný mělký pokles, 6061, 70x125 mm, 31,8 mm svorka
- Zabalení řídítek: Supacaz Super Sticky Kush
- Sedlo: Body Geometry Power Sport, ocelové kolejnice
- SEDPOOL: 2021 Pošta sedadla na karbotní sedadlo, fakt uhlík, offset 20 mm
- Saddle Sleeve: Integrovaný klín na asfaltu
- Hmotnost: 8,10 kg (velikost 56)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Barva: | Zelená |
Pohlaví: | Dámské, Pánské |
Materiál rámu: | Carbon |
Velikost kol: | 28" / 700C |
Jak si vybrat velikost?: | Zobrazit tabulku |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.