Nic není rychlejší než specializovaný expert na asfalt SL8. Tento model přináší kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dosud považována za nemožné. Osm generací a více než dvě desetiletí rozvoje bylo zaměřeno na nejrychlejší asfalt všech dob. Je to jen nejrychlejší závodní kolo na světě
Detailní popis produktu
Nic není rychlejší než & nbsp; Tento model přináší kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dosud považována za nemožné. Osm generací a více než dvě desetiletí rozvoje bylo zaměřeno na nejrychlejší asfalt všech dob. Je to prostě nejrychlejší závodní kolo na světě. Budou vaše nohy stačit?
Aero všude a ve všem: Aerodynamiku používáme nejen tam, kde to vypadá dobře, ale zejména tam, kde má smysluplné počáteční hrany. Výsledkem je, že jsme vytvořili naše nejvíce aerodynamické silniční kolo. Ano, je to ještě aerodynamičtější než Venge. Díky přednímu kuželu trubice hlavy Sniffer Sniffer je tok vzduchu na modelu asfaltu optimalizován, aby vám poskytl maximální výhodu. Přesunuli jsme sloup vidlice, který určuje šířku hlavové trubky dozadu. Výsledkem je, že běžecká hrana hlavy může být mnohem ostřejší a dosáhnout výrazně nižšího odolnosti proti vzduchu. Plně jsme použili nová pravidla UCI a asfalt SL8 má nejužší a nejvíce aerodynamické sedadlo, jakou jsme kdy vytvořili. Díky tomu je čištěný a optimalizovaný proudění vzduchu kolem nohou. Chuť vítězství nebyla nikdy sladší!
Minimální hmotnost, maximální aero: areární SL8 plně získala zkušenost Aethos: jednoduchá budova pro minimální hmotnost podle standardů UCI a maximální důraz na aerodynamiku. Náš tým se postaral o neuvěřitelný rám, který jen lechtal ruku na stupnici. Vážení 685 gramů je o 15 % lehčí než asfalt SL7 a má nižší váhu než jakékoli jiné kolo World Tour*. Naší prioritou byla nejnižší hmotnost pro spodní rám, sedadlo a zadní konstrukci kola - zde jsme se setkali se zážitkem Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že ostatní vrstvy vyztužení uhlíku byly prostě zbytečné. *Samozřejmě, pokud nebudeme počítat čas, který Kasper Asgreen dosáhl našeho rámu 585 gram aethos během jeviště
HELLISH REUPE, nebeská jízda: Dosáhli jsme neuvěřitelného zvýšení hmotnosti na hmotnost komparované na SL7 až o 33 & nbsp;%. Tarmac SL8 tak posouvá legendární manévrovatelnost, agresivní reakci a geometrii ověřeno na mistrovství světa na nejvyšší úroveň. Toto kolo je jednoduše silnější v pedálech, citlivější na řídítka, to vše je korunováno poddajnou jízdou v sedle, která přináší zcela novou úroveň pohodlí mezi závodními koly. Každý jezdec, bez ohledu na velikost, má díky našemu konceptu inženýrství prvního jezdce stejnou bezprecedentní kvalitu řízení a kontroly. V sedle přináší asfalt SL8 o 6 % vyšší dodržování předpisů a na nerovnoměrné cestě letí jako gentleman s pocitem flexibility, která zná pouze závodní kola. Osvědčená geometrie a průchodnost pro 32 & NBSP;
Pohlaví nezáleží na: cyklování se může snadno stát, že rozdíl mezi dvěma muži je větší než mezi mužem a ženou. Pokud bychom měli rozlišit pouze podle pohlaví, rozhodně bychom neměli dostatek údajů, které by se mohly specializovat, a to znamená, že rozdělení kol na muže a ženy není zbytečné a překonáno. Každý cyklista a každý cyklista může těžit z výhod, které asfalt SL8 přináší. Je čas překonat genderové hranice
TARMAC SL8 Expert vám přinese výjimečný výkon. Díky úplnému SRAM skupině sestavy soupeřícího stupně s Wattmeterem, uhlíkovými koly C38 s přípravou na šumové pneumatiky, SL7 se specializovanými expertními řídítkami z kola s lehkou slitinou, která je nabitá energie
- Frame: Asfals SL8 FACT 10R CARBOR, jezdec First Engineered ™, Winnel Inženýrství, čisté směrování, závitové BB, 12x142mm přes nápravu, plochý disk
- Fork: Asfers SL8 Fakt 10r uhlík, 12x100 mm přes nápravu, plochý kotouč
- Přední brzda: SRAM soupeř AXS, hydraulický disk 160mm rotor
- Zadní brzda: AXS SRAM ROTIVACE, Hydraulický disk 160 mm rotor
- Posun páky: SRAM Rival Stage Axs
- Smooter: SRAM soupeř AXS, Braz-on
- Příklad: SRAM soupeřící stadium AXS, 12-semen
- Cartridge: SRAM soupeř, 12stupňová, 10-36t
- Řetězec: SRAM soupeř 12-rychlost
- Kliky: soupeř SRAM s měřičem energie
- Converter: 48/35t
- Centrální kompozice: SRAM OAK BSA 68
- Front Cloak: S-Works Turbo, skládací korálek, 700x26mm
- Přední kolo: Roval C38, 21mm vnitřní šířka uhlíkového okraje
- Back Cloak: S-Works Turbo, skládací korálek, 700x26mm
- Zadní kolo: Roval C38, 21mm vnitřní šířka uhlíkového okraje
- Soul: Turbo Ultralight, 48mm Stop Valve
- STEM: Integrovaný kmen asfalt, 6-stupňový
- Řídítka: Specializovaný expert mělký pokles, slitina, 125 mm kapka x 75 mm dosah
- Zabalení řídítek: Supacaz Super Sticky Kush
- Saddle: Body Geometry Power Expert
- Sedpool: S-Works Asfals SL8 uhlíkový sedadlo, fakt uhlík, 15mm offset
- Saddle Sleeve: Integrovaný klín na asfaltu
- Hmotnost: 7,77 kg (velikost 56 cm)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Barva: | Růžová |
Pohlaví: | Dámské, Pánské |
Materiál rámu: | Carbon |
Velikost kol: | 28" / 700C |
Jak si vybrat velikost?: | Zobrazit tabulku |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.