Specialized Turbo Levo nabízí neskutečný výkon, se kterým zvládneš více trailů než dříve. Bezkonkurenční kombinace jízdních vlastností, použitelného výkonu a obřího dojezdu tě dostane dál. Už 40 let se snažíme vyrábět jen ta nejlepší horská kola a právě v modelu Levo jsme zúročili všechny naše dosavadní zkušenosti.
Detailní popis produktu
Specializované Turbo Levo nabízí neuvěřitelný výkon, s nímž můžete zvládnout více stezek než dříve. Bezkonkurenční kombinace řidičských charakteristik, použitelného výkonu a obřího rozsahu vás dostane dále. Snažili jsme se produkovat pouze nejlepší horská kola po dobu 40 let a v modelu Levo jsme využili všechny své zkušenosti. Levo se okamžitě stal novým standardem kvality E-MTB a jeho poslední verze tlačí hranice ještě více
Užijte si svobodu vyjít kdykoli a kdekoli si vzpomenete. Levo je poháněno naším turbo plnohodnotným motorem 2.2 a Mastermind Turbo Connect Unit (TCU), která snadno vynásobí veškeré vaše úsilí až čtyřikrát. Velmi dobře víme, že není čas ztrácet čas, a proto jsme navrhli, aby vás Levo navrhl tak, aby vás podpořil na stezkách až pět hodin. Optimalizovaný rám se skrývá 150 mm tah v zadní tlumiče, který můžete také sami jemné. Má také snadnou geometrii, která vám dává důvěru a pohodlí. Věříme, že nic jiného než zážitek z jízdy nezáleží
Více stoupání, více klesání, více kilometrů, více zábavy. Turbo levo je vybaveno potížemi bez přechodu SRAM NX/GX, Marzocchiho zavěšení, které zkrotí každou stezku a světle rezistentní hliníková kola. Turbo Levo je ztělesněním všeho, co se vám líbí na stezkáchLevo
je vybaveno integrovaným turbo plným výkonem 2.2, 700 Watte baterie a řídicí jednotkou turbo připojení. Půjdete to mnohem dále a rychleji -ve své třídě vyniká v točivém momentu 90 nm a 565 wattů po dobu až pěti hodinMozek kola je řídicí jednotka ovládací jednotky MasterMind Turbo, která nabízí možnost nastavit zobrazená data jízdy, včetně aktuální úrovně nabíjení baterie. S novou funkcí Mircotune můžete nastavit napájení na 10%přesnost, takže kolo vám pomůže jít přesně tak, jak potřebujeteDíky kola 27,5 ”vzadu a 29” frontu můžete zapnout patu ve srovnání s ostatními výkonnými E-MTB. Velká kokpit vás posune blíže k zdrojům kol, což zlepšuje trakci a držení stopy v křivkách. Kombinace nízkého středu, potrubí hlavy a vidliček se zkráceným posunem vám poskytne důvěru v drsný terén.Levo nabízí šest různých nastavení geometrie, která se můžete snadno přizpůsobit terénu a stylu jízdy. Úhel trubice hlavy může být nastaven v rozmezí 63 a 65,5 stupňů. Centrum lze zvednout nebo snížit o 7 mmLevo je vybaveno 150 mm zadního nárazového absorbéru, který spolkne veškerou malou nerovnost, ale zároveň dokáže snadno zvládnout pěkné rány z prahů a kamenů, kapky a čestné čerpání - jednoduše tlumič, se kterým zůstanete na zemi a používají veškerý výkon, který nabízíte.Nabízíme lva v šesti velikostech podle sofistikovaného systému velikosti S, který není jen na délce nohou, ale vaše proporce a styl jízdy. Všechny velikosti mají podobnou výšku hlavové trubice a standver, takže si vyberete kolo, které si ho užijete. Menší velikost velikosti S je agičtější a hravější a opět nabízejí více prostoru a stability
- Rám: & nbsp;
- Fork: & nbsp;
- podstatné: & nbsp;
- STEM: & nbsp;
- Řídítka: & nbsp; S1/S2: 30mm Rise, S3-S6: 40 mm vzestup
- Grips: & nbsp;
- Přední brzda: & nbsp;
- Zadní brzda: & nbsp;
- Derailleur: & nbsp;
- Shift: & nbsp;
- kazeta: & nbsp;
- Řetězec: & nbsp;
- Kluky: & nbsp;
- Front Cloak: & nbsp;
- Back Cloak: & nbsp;
- Duśe: & nbsp;
- Rims: & nbsp;
- Front Hub: & nbsp;
- Zadní náboj: & nbsp;
- String: & nbsp;
- Sedlo: & nbsp;
- Sedpool: & nbsp; S4-S5: 170 mm, S6- 200 mm
- Sleeve: & nbsp;
- Motor: & nbsp;
- UI/Remote: & nbsp;
- Baterie: & nbsp;
- Nabíječka: & nbsp;
- Kabelový svazek: & nbsp;
- Integrovaný nástroj Trube SWAT CC s řetězovým nástrojem a odkazem
- Hmotnost: & nbsp;
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružené |
---|---|
Barva: | Šedá |
Pohlaví: | Dámské, Pánské |
Materiál rámu: | Hliník |
Velikost kol: | 29" |
Jak si vybrat velikost?: | Zobrazit tabulku |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.